söndag 13 januari 2008

Solsken !!!



Tänk vad tiden går,nu är Mellis valpar16 veckor.
Två bor i Stockholm, en utanför Örebro, en utanför Växjö, en utanför Lund och så har jag lilla Bibi som var minst i kullen som fortfarande bor hemma hos sin mamma.
I två dagar har det varit vår i luften här på Öland och vi har varit ute och haft kul på alvaret.De var bra trötta när vi kom hem.
Bibi växer och är en jättefin tjej som nu har blivit rumsren så gott som får jag säja,det kan ju hända en olycka någon gång men hon är jätteduktig.
Resan till Stockholm och Örebro gick så bra och alla tyckte hon var så söt. En stor hälsning och Kramar till alla kullsyskon med familjer från oss här på Öland.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut när de leker på alvaret. Skönt när ljuset börjar komma tillbaka igen.

Anonym sa...

Sitter här med min Birmakisse Isak i knäet och kollar in dina söta Tibbar Hur går det för Bibbi ?
Skulle så gärna vilja skaffa en ett sånt charmtroll till famijen men vi har ju skämt bort Isak så mycket och vi jobbar obekväma tider
Min dröm är ändå att någon gång framåt få kunna ha en Tibbe att dela vardagen med.

Anonym sa...

Gittan sa!
Trevligt att du skrev Lina!
Vet ej var du bor:Jag har bytt dator så har inte fått till några nya bilder ännu,men det kommer.Jag har Bibi kvar och hon blir sötare och sötare.I dag fyller valparna 4 månader Grattis på er.

Anonym sa...

Hej igen !
Vi bor i Växjö o jag tittar nästan varje dag på din sida Väntar med spänning på lite bilder på Bibi.
Undrar om hon gillar katter tros ?
Grattis i efterhand sötisar önskar Caroline o Isak i Växjö