onsdag 23 januari 2008

Äntligen!

Äntligen så har jag kommit igång med min blogg.Det är många som undrar hur det är fatt att jag inte skrivit på länge.
Jag har bytt dator och fick lära mig ett nytt bildhanteringsprogram .Nu heter det GIMP.
Ganska trassligt att förminska bilderna när man inte är så van.Skam den som ger sig ,med dotterns hjälp som kom på besök,tack Anna.

Ja som ni ser så har jag Bibi kvar,var inne på att behålla henne,men tyvärr har jag fått sådana problem med min rygg ,
så jag klarar bara en hund och en katt.
Jag har några som skall bestämma sig i den här veckan om de vill köpa henne.Hon har vuxit till sig och blivit en riktig skönhet.
Hon är busig mot sin mamma och även mot Essi när hon vill leka,då kan det gå vilt till här hemma.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Bibbi ser urmysig ut. Hoppas hon kommer till ett bra hem. =)

Anonym sa...

Syrran Cindy hälsar att hon har det superbra med sin Abbe. Det busas både inne och ute så ofta de orkar. Som liten måsta man ju sova emellanåt:-)
Hon är helt ljuvlig !

Anonym sa...

Gittan säjer ...
Kul att ni trivs med Mellis valp. Är riktigt stolt att Melli och jag har klarat det så bra.Krama henne från sin gamla familj.

Anonym sa...

Gittan säjer ...
Grattis Pernilla till nya bebisar som snart skall komma till er,halvsyskon till Escalona,min mysiga katt.