måndag 2 juni 2008

Helgutflykt!

Så var vi då ute en liten tur med Dodgen.Jag köpte den förra året för en billig peng och jag älskar den.Den har stått i en lada över vintern.
På lördagen var vi till Sandvik och käkade strömming och potatismos, jättegott.
Vi åkte utmed kusten så långt det gick.De har förbättrat vägen så det är lätt att ta sig fram.
Djuren fick vara hemma för vi har haft så varmt så de mår bäst av att hålla sig inne.
På söndagen tog vi en tur till ett jättemysigt cafe som ligger i Gårby på östra sidan.Det är en gammal lanthandel som de gjort om till cafe.Jag behöver träna på att köra på småvägar och få möte.Tar ett tag innan man vet hur den ligger på vägen.Men jag har en mycket lugn och sansad bilskolelärare Owe.
Sjukgymnastiken går bra och jag tränar två gånger i veckan.Tänk nu är det tre månader sedan jag stelopererade min rygg.Det är så roligt att komma igång och jobba igen.

Den 14 juni skall jag ha valpträff här och bjuda på jordgubbstårta.Tyvärr kan inte alla komma men tre eller fyra av valparna kommer.Det skall bli sååå kul att träffa dem.
Kram till alla som läser min blogg.
Gittan och djuren
Posted by Picasa

Inga kommentarer: