söndag 11 maj 2008

Cindy!

Här har jag fått en bild på Cindy som nu heter Doris.
Här är hon med sin kompis Abbe.Så stor och söt hon blivit.Hon bor nere i Skåne.Det skulle vara roligt om vi någon gång kunde träffas alla valpar med familjer.

Pingsthelgen har jag varit tillsammans med bland annat min dotter som fått lite ledigt från sin skola.
Vi har varit på utflykt till norra Öland,tittat på natur hälsat på en två veckors kattunge, så har jag också fått hjälp av min dotter och kära särbo med trädgården.
Sätter in lite flera bilder.
Må väl.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är hon söt, min Doris. Nu är hon ingen valp mer, utan börjat löpa idag. (Abbe är kastrerad)

Hon är väldigt smart den lilla. Kan öppna terassdörren själv, och vid behov, så drar hon fram köksstolen, så hon kommer åt att hoppa upp på köksbordet. Detta för att äta upp kattens mat :-)

Så nu står inte kattens mat framme när vi inte är hemma.

/Anna

Anonym sa...

Tibben är en klok hund,men Doris är klokare en sin mamma Melli,för det har hon aldrig kommit på.
Kram Gittan