lördag 5 april 2008

Lördag!

Hej !
Här kommer en vacker bukett med gula tulpaner.
Jag har legat sjuk i influensa med 39,6 i feber flera dagar,det tar på krafterna.I kväll har jag iallafall gått kvällspromenad med Melli, så jag kommer snart att bli starkare,skam den som ger sig.
Essi har legat bredvid mig och slickat på mig så hon fattar säkert att jag inte har mått bra.
Djur är så kloka.Hon mår jättebra efter kastreringen.

Nu är det snart 6 veckor sedan jag ryggopererade mej,då får jag åka och köra bil igen.
Det skall bli skönt att bli lite ledigare och komma ut och titta på alla vårblommor här på Öland.
Sedan längtar jag efter att titta på Ankis valpar,hon har väl hunnit sälja alla, utom den hon skall behålla innan jag kommer dit.
.
Boktips:" Nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda olsson , även "I skuggan av värmen" av Lotta Thell .Två olika böcker men jättebra.

Må väl.

Inga kommentarer: